
БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН LF2V80F-A (ЕЛЕКТРОСТАРТЕР + РУЧНИЙ СТАРТЕР) ВАЛ Ø 25 ММ ПІД ШПОНКУ
43 956 ₴
- В наявності
- Код: LF2V80F-A
- +380 (67) 387-06-83Viber
- +380 (67) 419-63-63
Бензиновий двигун загального призначення LIFAN LF2V80F-A - це відносно нова модель від LIFAN, яку сміливо можна віднести до категорії «просунутих» агрегатів серед однотипної техніки.
В системі примусового охолодження присутній додатковий елемент у вигляді масляного радіатора як і на попередній версії мотора 2V78F-A, рішення якого відмінно себе зарекомендувало і дозволило розширити температурний діапазон використання двигуна без небезпеки його перегріву. просторах (якщо вимагають умови), але з обов'язковим забезпеченням природної припливно-витяжної вентиляції.
Практичним і зручним став вибір конструкторів на користь повітряного фільтра з великою площею, що фільтрує, і доступністю для заміни - всі, хто хоч раз стикався з щільною компоновкою агрегатів у варіанті болотохода, мотовсюдихода, мотозрошувачів, і подібною технікою - обов'язково оцінять цю перевагу.
Агрегат оснащений системою електрозапуску з інтегрованим в корпус фронтальної панелі двигуна замком запалення і лічильником мотогодин, а також пропонована комплектація двигуна забезпечена нетиповою для більшості аналогів опцією - ручним стартером або кікстартером. Дане доповнення особливо оцінять ті, хто буде експлуатувати агрегат в умовах, коли акумуляторна батарея - це можливості активації агрегату та подальшої роботи. В умовах використання двигуна як мотор баркаса або човна немає небезпеки «не завестися», якщо батарея розрядиться. Привід ручного стартера на LIFAN LF2V80FD однозначно гарантує спокій власника з точки зору можливості запуску практично будь-якої позаштатної ситуації.
Ще одним корисним доважком є наявність у конструкції двигуна електрогенератора (індукційної котушки напруги) на 20А і потужністю 240 Ватт. Наявність цього доповнення дозволить експлуатувати мотор не тільки для основного завдання, але і попутно використовувати освітлення або одночасно постачати інші споживачі енергоживленням – як у варіанті зі звичайним транспортним засобом.
Типовими технологічними рішеннями для цього двигуна є застосування чавунних гільз і системи декомпресії для полегшення пуску двигуна як електростартером, так і в режимі користування кікстартером, а також низький рівень шуму і компактні розміри.
Даний двигун може працювати на неетильованому бензині АІ-92 (звичайно за умови, що октанове число дійсно відповідає позначеному).
Можливості використання даного агрегату дійсно дуже широкі та різноманітні: для приводу допоміжних агрегатів, шнекових машин, болотоходів, двигунів пилорам, компрессорных станцій, і навіть може бути задіяний як приводного агрегату для гідравлічного насоса різного підйомного устаткування. Його можна встановити на мінітрактор, снігохід та інші саморухомі механізми, можна встановити як агрегат для мотобуксирувальників і всюдиходів. За наявності можливості розміщення, він може служити і приводом для рибальського баркасу або фелюги. При цьому фактичні параметри витрати і широкі можливості з інтеграції з різними видами карданних приводів роблять його використання вельми широким і, певною мірою, універсальним.
Діаметр вихідного шпоночного валу становить 25 мм - це найпоширеніший тип, який полегшить стиковку двигуна з різними агрегатами.
Увага!!!! Обов'язковою умовою перед встановленням даного агрегату та його використання є те, що кріпильна платформа повинна знаходитись; в строго горизонтальній площині і без ухилу в будь-яку сторону! Заводити і використовувати двигун можна тільки в вертикальному положенні на рівній горизонтальній основі і заборонено його нахиляти!!! Строго відслідковувати рівень масла і не перевищувати його обсяг (1,4 л) при підготовці його до роботи та при плановій зміні масла в двигуні. У двигуні прердусмотрен счуп-рівень для забезпечення зручного контролю рівна олії в двигуні. Даний агрегат розрахований на обов'язкове використання високоякісного масла для 4-тактних двигунів з повітряним охолодженням! Використання недорогих та низькоякісних мастильних матеріалів суттєво знизить ресурс мотора та призведе до виходу з ладу агрегату. Крім цього у конструкцію додано і масляний фільтр картриджного типу, який рекомендується змінювати при кожній плановій заміні олії. У період обкатки перша заміна олії через 20 мотогодин, а потім кожні 50 або 1 раз на рік, залежно від того, яка з подій настане раніше. Крім цього, агрегат забезпечений не тільки датчиком рівня масла в двигуні, який при необхідності розмикає ланцюг запалення, але і датчиком тиску, який дозволить судити про фактичні експлуатаційні параметри та стан агрегату.
Основні | |
---|---|
Виробник | Lifan |
Стан | Новий |
- Ціна: 43 956 ₴