ГАЗ(ГБО) на мотоблок/генератор/мотопомпу GASPOWER
- ГАЗОВИЙ МОДУЛЬ ДЛЯ МОТОБЛОКА/МОТОПОМПИ GASPOWER® KSM-3 PM ОТ 4 ДО 7 Л.С.Ціну уточнюйтеНемає в наявності
Універсальний комплект для перекладу бензинового генератора на газ
Що представляє собою універсальний газовий модуль?
Це пристрій поєднує у своїй конструкції:
- Видозмінений карбюратор для бензинового двигуна генератора, який технічно доопрацьований для можливості підключення до нього і БЕНЗИНОВОГО ПАЛИВА і ГАЗОВОЇ МАГІСТРАЛІ (зазвичай газ пропан або пропан-бутанова суміш).
- Компактний газовий редуктор, спеціально сконструйований і налаштований на певну (розрахунковий) вихідний тиск газу в дифузорі карбюратора для максимально ефективного сумішоутворення і повноти згоряння.
Для чого він потрібен?
Установка цього газового модуля замість штатного карбюратора дозволить Вам використовувати два види палива, не одночасно зрозуміло, а по-змінно. При цьому немає необхідності в додаткових процедурах монтажу при переході з одного виду палива на інший – Ви один раз правильно встановлюєте Газовий комплект і ВСЕ!!!!
Є сенс в придбанні цього пристрою?
Так, сенс однозначно є. І ось чому:
1. Вартість нового бензинового генератора китайського виробництва з можливістю роботи на бензині чи газі мінімум на 25-30% вище, ніж однотипного абсолютного аналога, що використовує тільки бензин в якості палива. Про іменитих брендових виробників генераторів ми не згадуємо, оскільки їх ціноутворення знаходиться в зовсім іншому ціновому діапазоні, якщо говорити про аналогічних моделях – просто виключно дорого.
2. Лише кілька виробників пропонують генератори у варіанті газ/бензин на українському ринку, тобто у чистому вигляді це продукція спочатку не масова, внаслідок своєї вартості. Якщо конкретніше - зараз в Україні існує понад 80 (вісімдесят) різних торгових марок, які пропонують бензинові електростанції та/або генератори на важкому паливі, з цієї кількості не менше 5 (п'яти) торгових марок пропонують варіанти генераторів в битопливном виконанні. Причому, що дозволяють використовувати газ або бензин, а не лише газ чи тільки бензин.
Про що це говорить? З одного боку про те, що така продукція менш затребувана, внаслідок своєї більшої вартості в порівнянні з «чисто» бензиновими аналогами; з іншого боку-про те, що такий ринковий аспект дозволяє тим небагатьом, хто пропонує таку продукцію, встановлювати і «тримати» високі ціни, внаслідок виключно низької конкуренції. А це, як Ви розумієте, не в інтересах споживачів…
3. Це єдиний доступний і найбільш раціональний варіант для тих, хто вже придбав бензинову генераторну установку і цілком очікувано хоче і може заощадити на експлуатаційних витратах у моменти активації резервного живлення.
4. Конструктивне виконання газового модуля передбачає не складний процес монтажу і при ретельному дотриманні інструкції з цим впорається навіть не фахівець. Вам не потрібно оплачувати інсталяцію пристрою, а в іншому випадку це могло б доповнити статті витрат.
5. Установка газового модуля зберігає початкові експлуатаційні параметри Вашого генератора без яких-небудь обмежень, скорочень, погіршень. Ви завжди зможете використовувати його на бензині. Для цього достатньо лише не відкривати кран балона з газом, а відкрити паливний кран подачі бензину з бака. Все насправді дуже просто!
6. Газовий модуль був спроектований і технічно реалізовано як універсальний пристрій. Він взаємозамінний з карбюратором системи живлення абсолютної більшості бензинових двигунів загального призначення, які використовуються в якості рушійної сили побутових генераторних установок, пропонованих сьогодні на ринку: 168F; 168F-1, 168F-2, 170 F/FD, 182F/FD, 188F/FD, 190F/FD.
7. Екологічність роботи на газі - зменшення токсичності вихлопних газів при перекладі двигуна на газове паливо. Практично відсутня димність у вихлопі і тверді частинки (сажа). У разі роботи обладнання в житлових зонах та інших місцях перебування людей – цей аспект може мати істотне (або визначальне) значення.